Læs anbefalinger
5/5

Hvem står bag - om Netvibes

Jeg hedder Nicolai Jørgensen og har tidligere været kreativ ansvarlig i et digitalt bureau i over 10 år.

Jeg arbejder nu som freelance Digital UX/UI Designer med fokus på at skabe brugervenlige WordPress hjemmesider.

Nicolai Netvibes.dk
Nicolai Jørgensen
Kontakt mig:
Godkendt SMV:Digital Rådgiver
Godkendt Elementor ekspert
Lad os tage en uforpligtende snak om dit projekt.

Det får du ved at samarbejde med mig

Erfaring.

Jeg har beskæftiget mig med online løsninger siden 2007. I løbet af min karriere inden for digitalt design har jeg haft erfaring med alle aspekter af branchen.

Fokus.

Jeg arbejder målrettet og følger bedste praksis i mit arbejde. Jeg fokuserer på områder, hvor jeg kan forbedre og optimere for at opnå den største “value for money”.

Grundig.

Jeg har en stor passion for UX/UI Design og WordPress, hvilket tydeligt afspejles i min altid omhyggelige, detaljeorienterede og kreative tilgang til mit arbejde.

Viden.

Jeg holder mig dagligt opdateret ved at læse hjemmesider, blogs og fora om nye, spændende digitale tendenser. Det omfatter både WordPress, design og brugervenlighed.

Personal work credo:

"Jeg stræber efter enkle og hurtige løsninger, med minimalistisk design og effektiv brugervenlighed"
Erfaring er alfa o' mega.

Erfarn Digital
UX/UI Designer

Kvaliteter.

Ekspert.

#Webdesign  #RWD  #Websites  #Webshops  #WordPress  #Elementor  #Mockups  #UX  #UI  #Usability  #Interface

Toolstack.

Jeg samarbejder blandt andre med disse firmaer

Et typisk projektforløb hos mig

Dialog

Jeg begynder altid med et møde eller en telefonisk samtale om projektet, hvor du beskriver dine ønsker og behov, så vi kan afstemme krav og forventninger.

Hvis du allerede har udarbejdet en kravspecifikation, vil vi naturligvis tage udgangspunkt i den.

Derefter udarbejder jeg typisk en projektplan med forskellige faser, som vi gennemgår og tilpasser i fællesskab.

Aftale

Når vi har enighed om projektets omfang, vil jeg udarbejde et uforpligtende tilbud til dig, som indeholder prisoverslag, og et udkast til en tidsplan for projektet.

Efter eventuelle justeringer af tilbuddet fremsender jeg det endelige tilbud, som du skal acceptere for at indgå aftalen med mig.

Herefter vil jeg sende en acontofaktura, som sikrer, at begge parter er forpligtet til samarbejdet, og at jeg kan påbegynde arbejdet i henhold til aftalen.

Forløb

Hvis der er aftalt et designudkast eller mock-up, vil jeg altid starte med at lave dette.

Når du har modtaget designudkastet, har du selvfølgelig mulighed for at komme med rettelser, så vi kan sikre os, at udtrykket på siden bliver, som du ønsker det.

Efter endelig godkendelse af designet går jeg i gang med at opbygge selve siden. Under hele processen vil du løbende modtage opdateringer om projektets fremskridt i forhold til den aftalte plan.

Afslutning

Når siden er gennemarbejdet og vi når henimod afslutningen, vil der være mulighed for at komme med de eventuelle sidste små rettelser.

Herefter er siden klar til at blive sat online. Her har vi typisk i fællesskab et lille testforløb hvor vi tjekker alt igennem.

Alt efter hvilket setup der er aftalt, hjælper jeg med hele den afsluttende del på webhotellet. Der er ofte også aftalt opstartshjælp efter launch.

Men ellers er der blot tilbage at fejre lanceringen!

Husk hos mig ejer du selv alt, og der er ingen bindinger efterfølgende.

Læs om hjemmeside eller webshop

Mine kontaktoplysninger

Husk hos mig er der altid

Send en uforpligtende forespørgsel

Kontakt mig helt uforpligtende for en snak om dit projekt, og hvordan vi i fællesskab kan komme i mål med det.

Anbefalinger
5/5